Η AutoChiotis ιδρύθηκε το 1982 από τον Ιωάννη Χιώτη, σαν ατομική επιχείρηση που δραστηριοποιούνταν στο χώρο του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας.

Ο Ιωάννης Χιώτης ήταν ένας ιδιαίτερα ευφυής και διορατικός επιχειρηματίας, αυτοδημιούργητος, εργασιομανής και πρωτοπόρος κατάφερε πολύ γρήγορα να διακριθεί στο χώρο του αυτοκινήτου. Η ιδιαίτερη αγάπη του για το αυτοκίνητο αποτέλεσε το μεγαλύτερο κίνητρο που τον έκανε να επιθυμεί το βέλτιστο για την επιχείρηση του.

 — Στόχος της επιχείρησης ήταν και είναι η ποιότητα με αποτέλεσμα πολύ σύντομα να καταταγεί στις κορυφαίες επιχειρήσεις αυτοκινήτων στη Δυτική Μακεδονία

Η εταιρία πλέον, δραστηριοποιείται στο χώρο του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου προσφέροντας μία γκάμα επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων. Από το 2000 η εταιρία εδρεύει επί της οδού Λαρίσης 30, στην Κοζάνη σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 1800 τετραγωνικών μέτρων. Οι εγκαταστάσεις στεγάζουν τα γραφεία της εταιρίας καθώς και τις εκθέσεις των αυτοκινήτων. Οι εγκαταστάσεις είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να ανταποκρίνονται και να καλύπτουν κάθε απαίτηση.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Το άριστα καταρτισμένο και εκπαιδευμένο προσωπικό είναι διατεθειμένο να καθοδηγήσει και να εξυπηρετήσει τον υποψήφιο αγοραστή συμβάλλοντας στην ορθότερη για εκείνον επιλογή αυτοκινήτου βασισμένο στις προσωπικές ανάγκες του.
Όλα τα αυτοκίνητα είναι πλήρως ελεγμένα από μηχανικούς και φανοβαφείς τηρώντας τα αυστηρότερα κριτήρια που έχουμε θέσει ως εταιρία ,δίνοντας την δυνατότητα στον αγοραστή να ελέγξει το αυτοκίνητου οπουδήποτε επιθυμεί και να υποβάλλει τυχόν παρατηρήσεις. Ένα test drive θα ήταν η ιδανικότερη λύση για να σας πείσει για την ποιότητα και την αξιοπιστία των οχημάτων μας αλλά και της επιχείρησης.

Στις εγκαταστάσεις μας λαμβάνουν χώρα οι παρακάτω υπηρεσίες:

  • Εκθεσιακός χώρος επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτνω
  • Showroom με ολοκληρωμένη παρουσίαση αυτοκινήτων
  • Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών
  • Τμήμα ασφαλιστικών υπηρεσιών
  • Τμήμα λογιστηρίου
  • Τμήμα ενοικιάσεων αυτοκινήτων

Στόχος της εταιρείας είναι η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών και η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών. Η διαπροσωπική επικοινωνία και η φιλική εξυπηρέτηση αποτελούσε πάντα πρωταρχικό μέλημά μας.